Masyuk

Rabu, 18 Julai 2012

Kak Ina KL di Gerai Satay Pak Abu



Salam Semua,
Dah lama tak menjenguk teratak buruk aku ni. Insyaallah lepas ni aku boleh aktif berblog balik sebab bulan puasa aku tak meniaga cuti tapi tak taulah kalau dah penat terawikh ke mana lah tau kan. Hari tu Kak Ina KL bersama suami terchentanya dan anak "bontot" nya singgah di gerai Satay Pak Abu, Wangsa Maju Seksyen 1. Gerai kami gerai tepi jalan jer tak pasang meja dan kerusi untuk pelanggan pun selalunya ramai yang tapaw bawak balik jer tapi kalau ada member-member yang datang baru pasang meja itupun terhad.



Ini member aku yang selalu tlg bakar satay kat gerai kami.


Satay ayam dan satay daging cuma 60sen sahaja tapi lepas raya nak kena naikkan jadi 70sen sebab dah hantar orang cucuk sebab Pak Abu dah tak larat nak cucuk banyak2 la der (bukan nk demand).


Nasik lemak pun ada gak tapi nasik lemak biasa jer lah tak da lauk pun nak buat tak sempat kalau bukak gerai awal bolehlah.


Sedia untuk dimakan panas-panas katanya


cuma gerai kecik tepi jalan jer lagipun aku dah niaga kat sini sejak kecik lagi wey bukan sehari dua walaupun bukan niaga satay.


Kak Ina KL cakap aku over katanya. 



P/S -  Sehari dua lagi tutuplah kalau malam ni stock abis kitaorang tak bukak dah sampailah lepas raya kalau stock tak abis hari Jumaat lepas solat terawikh kita bakar makan ramai2.


5 comments:

phreak-id berkata...Best Blogger Tips

Ada lagi satay 60sen kt KL ni.. waaaaaa


Terbaru >Dinosaurs Live @ Pusat Sains Negara >#1 Wordless Wednesday - 3 Flying Shaolin >Galaxy Tab Vs Ipad Vs Kouziro FT103 21.5" Tablet?

Haslina Harun berkata...Best Blogger Tips

terbaiklah satay pak abu...nanti tak habis pas kat akak yer..

man berkata...Best Blogger Tips

mcm sedap je satay itu..hehehehe

KiD berkata...Best Blogger Tips

waaahhhh.. satay pak abu sangat glamer dah

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Ada jer der tp pas raya ni mungkin aku naikkan sikit harganya s3bab dah kena upah org cucuk..:..