Masyuk

Khamis, 21 Oktober 2010

Tetek Lisa Surihani






Salam 1 Malaysia, Entry Sebelum ini Tetek Diana Danielle sekarang Tetek Lisa Surihani pulak yang korang carik. Aku pun tak faham kenapa korang suka mencari tetek kat dalam blog aku ni korang ingat aku ni paparazi ke nak ambil pic tetek orang. korang ingat aku tak da kerja lain nak buat ke nak ambil pic tetek orang terutamanya tetek artis. Tapi walau apa-apa pun Lisa Surihani tu tetap cun kalau korang tak percaya korang tengok la pic aku dengan Lisa Surihani tu


Sila abaikan baju aku yang kotor tu sebab makan terjatuh atas baju aku itu dan ianya bukannya
"Biji Benih" harap maklum.




7 comments:

darkbatman berkata...Best Blogger Tips

bapak best.. aaaaaaaaaa... ko jmpe lisa surihani x ajak aku..jeles3

hamzah ian berkata...Best Blogger Tips

argh.. jeles tul aku ngan gmbr ko ngan lisa...

argh..

grrr

Sharinginfoz berkata...Best Blogger Tips

kejap lagi semua artis dicarinya

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Batman - best ker cuma tangkap gambor jer
ehehehehe


Hamzah - nak jeles kenapa plak bukan aku tawen ngan dia pun

akufrazi berkata...Best Blogger Tips

Erkkl. Kejadah btul.. Tetek surihani mnjadi mangsa!!!

J.M.R berkata...Best Blogger Tips

uwaaa..mana aci ko dpt bgambar ngn lisa...jeles siootttt..dh la ade benih melekat..hahaha

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

hmmm... Lisa surihani blum jumpe lagi... tapi kalau dengan IRMA HASMIE penah laa.... hohoho