Masyuk

Isnin, 4 Januari 2010

Motor Yamaha 125zR untuk di Jual



Salam 2010 kepada semua blogger sekalian alam.
Sorry lambat wish kepada semua member member blog.
Di kesempatan ini aku juga nak tolong salah seorang saudara aku yang dalam kesusahan yang hendak menjual motornya untuk menampung perbelanjaan beliau sekeluarga.
Kalau ada sesiapa yang berminat boleh la email aku dekat
daydeck86[at]gmail[dot]com
saudara aku ni nak dalam RM5500 tapi harga boleh runding dengan dia
aku tak da mark up yer. Kalau tak cayer deal dengan Saudara aku ni sendiri
nanti aku bagi contact no saudara aku ni yerk

6 comments:

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

bro x ley less lg ke?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

less tuh xtau la tapi bleh deal dengan owner trus kalau berminat hantar email dekat daydeck86[at]gmail[dot]com
nanti saya bagi contact no....

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

location moto kt mane bro?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

anon location kt sentul...

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

br0...
leh less & byr ansur x..?

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

bang nie no sye plez kol sye . .
0178874757
sye nk beli 125zr abang tp sye kne ckp skit ..plez
psl moto abang . .