Masyuk

Jumaat, 6 April 2012

Aku Seorang Trypophobia



Salam semua,
Korang pernah tak dengar TRYPOPHOBIA?
TRYPOPHOBIA adalah takut pada lubang ataupun kelompok lubang ataupun kelompok bentuk yang serupa contohnya seperti gambar-gambar dibawah ini. 
Aku kalau tengok gambar- gambar kat bawah ni memang meremang segala bulu roma walaupun aku tau gambar-gambar tersebut cuma diedit sahaja. Nak buat macam mana dah tak boleh tengok bukan mengada-ngada atau gedik tak boleh tengok gambar macam tu cuma semenjak dua menjak ni ramai pulak yang share gambar-gambar macam ni kat Facebook nasib baik aku tak humban jer pc aku ni dengan batu wey. Korang macam mana boleh ke tengok gambar-gambar macam ni?












Waktu buat entry ni pun meremang bulu roma aku wey... sorry jangan marah ekk aku pun terkena jugak.

7 comments:

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

macam ni tak wujud rasanya bro.. ni semua gambar edit.. sebagai contoh tetek yang ada ulat tu.. sebenarnya guna biji betik dah tu gabungkan guna adobe photoshop.. hehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Myvitrd tau bro mmg tak wujud tapi perasaan geli geleman tu tetap menjelma wey... ehhehhee

puanbee berkata...Best Blogger Tips

gelinya tengok rasa nak menitik air mata ..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Myvitrd memang tak wujud bro tapi memang geli gila aku tgk pic ni

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@puanbee mmg geli menengoknya pnbee

dulu minat cik epal..skrng tidak lagi berkata...Best Blogger Tips

sama dengan saya! walaupun just lukisan tapi tetap geli! saya igt sy sorang je ade rase cmtu..kalo belah buat sukun ade lubang2 terus saya rase geli2 n nak cmpak

www.skirtpink.blogspot.com

Awanama berkata...Best Blogger Tips

Bro.. Ini adalah penyakit.. Penyakit yg jarang jumpe.. Semua itu adalab salah satu penyakit tu.. Memang bukan gmbar betul..