Masyuk

Rabu, 28 November 2012

Durian Crepe - Merasa Juga Akhirnya






Salam semua,
Akhirnya dapat gak aku merasa makan Durian Crepe ni setelah "mengidam" untuk menjamah benda alah ni. Bagi aku Durian Crepe ni xdalah spesial sangat pun tapi aku tak tau mungkin makanan bermusim ni selalunya memang tak berapa aku minat macam Pavlova aritu sebuk orang dengan Pavlova tapi skang dah xda orang cerita pasal Pavlova ni. Bagi aku aku lagi suka makan Roti Jala dengan Kuah serawa durian mungkin tekak aku ni tekak kampung memang kadang kala agak payah menerima "benda baru" ni tapi Durian Crepe ni boleh lah aku telan tapi kena jaga-jaga gak kalau beli Durian Crepe ni takut yang dibeli adalah Tempoyak Crepe.


 3 Biji = RM10


Aku makan sebiji jer itupun sebab orang yang belanja


 kalau kenduri sediakan durian crepe ni mau jahanam poket.


Awek ni ler yang belanja kami berdua makan durian crepe ni.

2 comments:

Miza Yusof berkata...Best Blogger Tips

durian crepe yang sedap dap dappp :)

Sharinginfoz berkata...Best Blogger Tips

sama le saya pun baru cuba, memang sedap