Masyuk

Jumaat, 17 Ogos 2012

#SaveJejai - Kanser Paru-Paru Stage 4



Salam semua,
Dah lama aku meninggalkan dunia blogging ni tapi demi seorang sahabat aku curi masa sedikit masa untuk update mengenai salah seorang sahabat kita iaitu Jejai @http://www.teratakarmo.com/ yang menghidap penyakit kanser paru-paru stage 4. Aku boleh dikatakan rapat jugalah dengan Jejai ni dulu slalu bertweeter dengan RedMummy kitaorang gunakan gelaran #gengbadak. aku memang tak tau nak cakap cam mana aku memang sedih gila dengan apa yang terjadi dengan salah seorang sahabat kita ni. Pelbagai cadangan telah diajukan di group di FB Bantuan buat Je Jai. Bro kami semua sayangkan ko bro ko jangan marah kitaorang support ko dari belakang bro.untuk pengetahuan korang semua Header blog aku ni pun jejai yang buatkan tq very much bro.


Sekiranya korang berminat untuk membantu Jejai dari segi kewangan bolehlah salurkan ke account berikut:-

Maybank Acc Je Jai : 164351079691 (Azhar Bin Ramli)
 
Maybank Acc  Acc No : 164089741562 (wife Je JAI ,Mazliana Othman ) 
 
Alamat rumah
No. 3, Lorong Imam Ayob 1B
Taman Sri Kapar,Kapar Batu 12
Klang....




#SaveJejai

Sewaktu event Digi bersama Jejai.



Sebak wey baca surat anak jejai kepadanya.






Semoga Jejai lekas sembuh hendak-Nya. Amin Yarabbalallamin. 

3 comments:

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

Memang surat anak dia tu buat kita akan tersentuh hati...

ajax85 berkata...Best Blogger Tips

baguslah klu ada org ambik berat..hehhehe

ajax85 berkata...Best Blogger Tips

sila lah dtg ke blog sy...http://ajax85.blogspot.com