Masyuk

Rabu, 24 Julai 2013

Candy Crush Saga Yang Gila



Salam semua,
Diam tak diam dah hari ini dah 15 hari kita umat islam menjalankan ibadah puasa dan tak lama lagi kita akan menyambut kedatangan lebaran pula. Sepanjang bulan ramadhan ni aku banyak menghabiskan masa dekat Kg Puah Lembah lepas solat terawih aku lepak rumah member aku kat Kg Puah Lembah tu. Sepanjang bulan puasa ni aku habiskan masa dengan bermain permainan candy crush saga yang memang gila tu. Levbih kurang 2 minggu bermain semalam baru aku dapat selesaikan candy crush saga level 65 ni memang sakit hati selagi tak lepas-lepas main games ni. Nasib baik aku tau tips nak menampah life selepas 5 kali bermain iaitu dengan cara menukar tarikh di telefon tersebut. Insyaallah malam ni lepas solat terawih aku nak sambung lagi games ni. 
 

 Gambar dari Google, akhirnya dapat juga aku selesaikan level 65 ni.


Untuk pergi next level kena unlock for more levels disebabkan phone tu tak ada data plan terpaksalah aku "Play Quests" tak per pelan-pelan kayuh.

0 comments: