Masyuk

Khamis, 8 Januari 2009

Putrajaya Yang Indah....(>_<)



1st Januari ari tuh aku, wanie bawak kak yenni yang berasal dari Padang, Indonesia tapi berkerja di acheh melawat Pusat Bandar Putra jaya, cam jadi tourist guide plak aku raser ( leh buat business nih) hehehehehehhehee.

keje aku apa lagi sebagai tukang snap picture ler seperti kebiasaan nya
tengok jer ler pic kat putrajaya tuh
hehehehheee


cam hampeh jerk ngan xpakai selipar jer aku kat putrajaya tuh


ni rasa aku banggunan jabatan perdana menteri kalau xsilap aku la


bendera negeri negeri yang terdapat di Malaysia ku gemilang


masjid putrajaya yang indah dan nyaman


nak gaks aku bergaya tuh... (>_<) aku ngan kak yenni berlatarbelakangkan mesjid putrajaya


kak yenni berlatar belakangkan masjid putrajaya .. gagah sungguh kak yenni dari acheh pergi jakarta pastu gi singapura plak trus masuk malaysia & balik acheh balik







antara banggunan yang cantik cantik kat putrajaya tuh......

1 comments:

SITI ZAINON ISMAIL berkata...Best Blogger Tips

Kalau anakda menjadi jurutera taman kelak, tolong sunatkan semua istilah dan nama-nama arah jalan di kota megah itu. Agar menjadi nyata ia dibina di tanah air tercinta ini....bonda S