Masyuk

Jumaat, 9 Januari 2009

Medan la pulok.....



Insyaallah hujung bulan February09 nanti aku akan ke Medan, Indonesiaaku xpernah pown g Medan lagi.tapi aku nak g ke Danau Toba ngan Brastagi tapi masalah nya aku xda xpengalaman ke sana lain la kalau Jakarta tau Padang coz aku da khatam da tempat2 tuhkalau kengkawan ada pengalaman nak berkongsi cerita sila kan la yerk...

7 comments:

rynn2506 berkata...Best Blogger Tips

wah..berjalan je keje ko ye....
medan la puloks ye??

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

yer ler
airasia kan tgh ada promo nih

su berkata...Best Blogger Tips

nak itutttt!!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

jom ar sue
g jenjalan la....

ann berkata...Best Blogger Tips

harharahrhr.. deydeck pun dah ada blog rupanyaaaaaaaaaaaa. hahahaha... oit macam mana ko leh dpt blog aku ni!!

SITI ZAINON ISMAIL berkata...Best Blogger Tips

alahai danau toba tidak seindah wajahnya di tahun 1980an - dulu lebih nyaman, tidak sibuk dengan bisnis, harus berani ke dalam lagi, cari jalan ke Barus....tempat Hamzah Fansuri atau ke Danau Laut Tawar di Tanah Gayo, pergunungan jauh di wilayah Aceh .Penduduk peribuminya sudah dimuslimkan oleh para ulamak sehinga pastor kristian tak berani masuk. Berjalan sendiri lebih menarik hahah, cubalah anakda...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

thanks a lot bunda
moga anakda selamat pergi dan selamat pulang hendak-NYA