Masyuk

Khamis, 12 Januari 2012

Pati Delima Gulshan



Salam semua,
Sekarang aku mencuba makaan Pati Delima Gulshan. Katanya pati ini memang terbaik untuk kesihatan badan dan antibodi kita. Akak aku belikan pati ini sebab aku ada resdung anak buah aku pun makaan juga pati ni sebab dia pun ada resdung. Insyaallah berkuranglah masalah resdung aku ni. Lagipun buah delima ni ada juga disebut didalam al-quran. Kita cuma boleh mencuba demi kebaikkan diri kita sendiri mana tau pati ini sesuai dengan badan aku ke. Kalau korang nak cuba boleh emaiil aku pasal pati ini tak mahal pun cum RM26 sahaja.

4 comments:

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

beli kt mane ye?

Bibu berkata...Best Blogger Tips

mhl tuh..sy beli RM14 je same botol n quantity

STINGZ08 berkata...Best Blogger Tips

ye lar.. mahal betul...ble dapat
RM 10.00 sebotol...huhuhuhu

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@STINGZ08 sekarang mmg murah pun bro saya pun dah tak jual barang2 cam tu dah.