Masyuk

Isnin, 30 Januari 2012

Persiapan Bersantai Bersama Dato' Shafie Abdullah Di Kg Puah Lembah



Salam semua,
Hari Isnin yang agak blues ni mmg agak kurang rajin nak bekerja. Hari Jumaat lepas Kampung Puah Lembah telah ,mengadakan majlis bersantai bersama Dato Shafie Abdullah iaitu ahli parlimen bahagian Wangsa Maju bersama penduduk di Kampung Puah Lembah dan sekitarnya. Segala persiapan disediakan sendiri oleh penduduk Kampung Puah tersebut.


Ketua wanita bahagian Kampung Puah Lembah antara orang yang paling sibuk membuat persiapan di rumah ketua kampung



Suasana bergotong-royong membersihkan padang futsall di Kampung Puah Lembah.



 
Segala kerja dilakukan bersama-sama dan menggunakan segala peralatan penduduk Kampung Puah Lembah sendiri.



 
 
Lempeng kelapa, Keropok ikan, cucur udang antara menu minum petang tersebut.



Suasana ketika persiapan dijalankan di Kg Puah Lembah.



 
Ada keraoke juga petang sampailah ke malam waktu solat berehat la.






Segala persiapan untuk aktiviti "pembakaran" terbuka di Kampung Puah Lembah telah disediakan.






5 comments:

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

menu makanan untuk minum petang memang sedap la deck...

KiD berkata...Best Blogger Tips

untung laaa daydeck.. orang kuat.. hehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Hazman - memang sedap man lagipun makanan orang kampung kan


Kid - xda lah kuat mana tolong menyibuk jer aku ni

Kamariah Awang berkata...Best Blogger Tips

Nampaknya Deck aktif macam ma jugak yer...! Seronok kan dapat ramai kawan...! hehehe..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

nak kata aktif tu xda lah sangat ma sebab kerja kan, memng seronok dapt jumpa ramai orang dan banyak ragamnya... ehehehee