Masyuk

Isnin, 9 April 2012

Samsung Smart TV



Salam Semua,
Tak sangka Samsung bakal mengeluarkan SMART TV tidak lama lagi. Hari Sabtu lepas aku berkesempatan untuk menghadiri preview SAMSUNG SMART TV yang bakal syarikat tersebut keluarkan tidak lama lagi di Hotel Micasa, Jln. Tun Razak, Kuala Lumpur. Kebetulan dekat dengan tempat kerja aku di Menara Icon sebelah jerkan aku pun pergilah event tersebut. Jemputan tersebut aku dapat dari pihak Nuffnang yang memberi peluang kepada blogger picisan macam aku untuk hadir ke penerangan Smart TV tersebut.




Penerangan yang amat teliti dan begitu jelas sekali dari wakil Samsung En. Mitchell Wong (Assistant Manager-Training Trade Marketing).


SMART TV dari Samsung ni memang TERBAEK aku katakan sebabnya pelbagai aplikasi yang terdapat di SMART TV ini termasuk melayari internet dengan mudah.  Selain itu korang juga boleh berinteraksi dengan SMART TV tersebut cuma perlu cakap HYE TV sahaja korang boleh terus berinteraksi dengan SMART TV tersebut. rasanya  syarikat lain belum ada lagi kepakaran membuat SMART TV seperti produk yang dikeluarkan oleh syarikat SAMSUNG ini. Pelbagai aplikasi yang boleh di akses oleh sesiapa yang memiliki SMART TV ini dan ini boleh menjimatkan anda.




Cuba korang bayangkan kalau korang mempunyai SMART TV yang best macam ni agak-agaknya korang keluar rumah tak kalau aku memang terperap dekat rumah jer melayan SMART TV cambest ni nak lagi best kalau korang layan SMART TV ni dekat dalam bilik sensorang senangkan jimat ruang, masa dan wang juga ni wey.



Kalau ada SMART TV ni dah tak payah susah-susah nak ambil gambar ramai-ramai macam ni cuma dengan menggunakan tangan juga kita boleh akses ke aplikasi yang kita mahukan.



2 jenis berbeza cermin mata 3D yang memberi keselesaan kepada pemakai ketika menonton SMART TV tersebut.



  
 Selain itu korang boleh create security untuk SMART TV tersebut dimana wajah korang sebagai katalaluan untuk SMART TV tersebut.



 
Antara blogger yang khusyuk mendengar penerangan yang diberikan.




Sewaktu ditemu ramah oleh wakil dari Samsung aku selamba jer jawab dan bahasa melayu ada aku kesah yang penting bahasa jiwa bangsa.



Aksi berlakon iklan dari para blogger's aku tak buat pun aku ni jenis segan biar buat kerja jangan suruh aku bercakap nak nak ada orang ramai dan depan camera memang idak la aku nak melayankan.

12 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

Bahasa melambangkan bangsa..
Terbaik bro... ha ha ha...

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

wah dah update. cekap sungguh

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

bro, nak taip pakai apa? ada keybord ke dkt tv?

Useriez berkata...Best Blogger Tips

perhhh canggih & best!

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

aku sebenarnya pemalu bro.. tapi entah macam mana masa ari tu malu aku hilang tu yang over sangat waktu belakon tu.. hahaha

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Fazrol tau xper... hahhaa

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@CikLilyPutih sekali skala jer cekap nyer

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Matjoe guna remote pun leh gak... ehehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Useriez mmg best tapi duitnya pun best gak

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Myvitrd pemalu la sanagt kan///

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

Laaa.... baru berangan nak tengok ko jadi pelakon iklan....huhuhu

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@hazman aka species1980 memang tak lah