Masyuk

Selasa, 25 Jun 2013

Al-Fatihah



Salam semua,
Hari tu aku ada update mengenai Uwo di Bangkinang Sudah Dahului Kita - Al-Fatihah, selepas dari itu dua orang lagi uwo kami di sana pergi dahului kita di dunia yang fana ini. Selepas uwo di meninggal 2 orang uwo pula pergi iaitu uwo Tukia dan dua minggu selepas itu uwo Hjh Bariah pula pergi dijemput oleh yang Maha Esa.


Uwo Tukia meninggal setelah diberi tahu oleh seorang saudara di Bangkinang melalui BBM


Uwo Hjh Bariah meninggal dunia pada hari rabu awal bulan aritu 

 Ada juga gambar allmarhumah uwo bariah  sewaktu aku balik kampung dulu. Uwo ni seorang bidan dulu tu ramai yang sayang kat dia.


Rasa aku uwo isah sorang jerlah yang masih ada di kampung tu yang lain dah pergi dulu menemui sang penciptanya. semoga uwo terus sihat hendaknya amin



walaupun aku cuma keluarga angkat mereka tapi mereka memang sangat baik dengan aku yer sampai sekarang aku masih berhubung dengan mereka disana.

0 comments: