Masyuk

Ahad, 23 Jun 2024

DUNIA KELADI



Salam semua,
Aku kembali bersiaran harini, sebab kerinduan menulis warkah kehidupanku disini. Wah mcm segmen ADILA (aku dia Dan lagu) pulak di Radio Klasik. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


Suatu masa dahulu rumahku pernah menjadi tumpuan peminat pokok hiasan iaitu keladi yg sangatlah viral. 

Aku juga turut menjual anak-anak pokok hiasan tersebut kepada ramai peminatnya ketika itu. Orang cakap rezeki PKP dek kerana Covid19 waktu itu. 

Kebetulan ramai org yg tengah bersemangat utk bercucuk tanam ketika itu, tp sekarang pokok keladi harga nya mampu milik tp kurang permintaan. 

antara I'd yg masih ada dalam simpan an aku Dan aku terus menjaganya.

Sekarang minatku telah beralih ke pokok bromeliad yg lebih mudah dijaga kerana tidak perlu diberi kan perhatian yg banyak. 

0 comments: