Masyuk

Khamis, 20 Jun 2024

Kembali Semula



Assalamualaikum semua,
Aku kembali semua dalam meniti kehidupan yg semakin tua. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Dikala subuh hening diwaktu hujan membasahi bumi hatiku terdetik untuk kembali mencoret diruangan yg pernah ku jalani bersama teman² yg pernah mewarnai kehidupan aku dulu. 

Kebanyakkan mereka sudah lama berpencen Dan ada juga yg masih aktif berkarya dengan coretan mereka dari dunia blogger ini antaranya Adalah Kak Ina KL, Joe, MelzRomea, BeanMoreno, Cik Lily Putih, Sumi Jelly, Jard, Aus, Eyriqazz, Anak Perak, Cik Epal, Nik Mashitoh dan ramai lagi. Alfatihah juga utk arwah Jejai & didi yg telah mendahului kita bertemu Sang Pencipta. 

Hatiku terpanggil kembali utk mencoret kehidupanku di platform ini setelah terbaca status Fb Cik Lily Putih berikut:- 
Terus terdetik utk search aplikasi blogger ni di Google play, ah ada dah aku je ketinggalan, lepas ni mungkin aku akan kerab update setelah adanya aplikasi blogger ni di HP ku. 

stay tune gaes untuk update ² mendatang dari AKU DENGAN DUNIAKU... 🀣🀣🀣

0 comments: