Masyuk

Khamis, 20 Jun 2024

Duniaku Kini



Sekadar berkongsi sedikit tentang kehidupan aku sekarang.

Hampir 10 tahun aku tidak berkerja dan tidak lagi menetap di Kuala Lumpur. Aku lebih selesa tinggal di Kampungku di Seremban, Negeri Sembilan walaupun masih bersendirian tp aku masih happy dalam meneruskan kehidupan ku disini.

Disini aku membuat pelbagai pekerjaan Dan selalunya aku mendapat tempahan Mini Katering untuk sebarang majlis. Alhamdulillah diberi kan bakat dalam memasak sejak kecik lgi.

Antara menu² yg aku Terima tempahan dari pelanggan.

Dimasa lapangku aku lebih suka untuk bercucuk tanam dihalaman rumahku ini. 

trend sekarang orang lebih suka menanam pokok bromeliad sebab tak perlu dijaga sangat, sebelum ni aku banyak tanam pokok keladi. 

OK lah nanti aku sambung update lg walaupun aku tau tak ada org yg menyinggah di blog picisan aku ini. 🤣🤣

0 comments: