Masyuk

Khamis, 5 Mac 2009

Medan Sudah...



Penat gler aku baru sampey dari Medan, Indonesia tengah hari semalam
Arinih plak kijer ponek den weyy….
Medan ni ok gaks la nak sopping tapi xsehebat sopping kat Bandung
Waktu kat Medan aku sempat gaks ler ker Masjid Raya Medan atau Masjid Raya Al-Mashun orang cakap xlengkap
Kalau ke Medan tak singgah di Masjid Raya Medan atau Masjid Raya Al-Mashun aku sempat gaks ler semayang kat sana satu waktu
Pastu pemandangan kat masjid tuh mmg cantik (nanti la aku upload photonya). Masjdi Raya tuh adalah masjid terbesar kat Medan (xtau la betul ker dak)
Masjid ni adalah peninggalan Kesultan Melayu Deli. Menurut salah seorang penjaga Masjid ini dibawah nya ada laluan rahsia dari masjid ini ke Istana Maimon.
Waktu aku ke masjid ni hari hujan agak lebat gaks selepas semayang hujan pun berhenti bersyukur aku coz dapat la aku berphoto2 di perkarangan Masjid Raya Al-Mashun nih.
Sebelum ke Masjid Raya aku pergi ke Istana Maimoen terlebih dahulu
Istana Maimoen nih cantik sih. Kat dlam dier pun cantik gak masuk pun ikut kita nak sedekah braper ikhlas hati jerk
Pastu kita leh try pakai baju songket kat dlm istana tuh nak bergambar gaya ala ala raja laa..
Nanti ler aku upload pic nyer yerk maybe malam ni kowt aku upload.
Nanti ler aku upload pic2 aku kat sana coz skarang ni aku amat la penat lagi xlarat
Wakakakakkakakaa

2 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

salam..terima kasih bagi info tentang ikan keli tu..lain kali lehlah buat...terror msk jugak sibujang ni ye..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

leh ar gaks kak ina
saya ni dulu tlg mak cik meniaga
sket2 tau la gaks pasal masak2 nih
tgk badan ar
hehehehhehee