Masyuk

Rabu, 25 Mei 2011

Aku Dah Mula Sibuk



Sekarang aku dah mula sibuk sebab minggu ni sebab sedara aku nak kahwin dah dekat sebulan dok sibuk ulang alik rumah dia nak siapkan bunga telur, hantaran bagailah semua buat sendiri sebab nak jimat kos katanya lagipun puas kalau kita buat sendiri. Pasal Selangorlicious pun mungkin hari Ahad baru aku boleh post itu pun kalau aku larat.


Tempat Cincin


Hantaran yang dikatakan macam Hatta Dolmat yang buat tapi nan hado. ahahhhah


2 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

wah cantiknya dd..ada bakatlah. amboi belanja makan sampai 1,000 lehlah belanja akak pulak lepas ni yer

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tak da lah cantik mana pun kak main taram jer buat tu..
alah setakat belanja akak sorang insyaallah boleh jerk