Masyuk

Selasa, 10 Mei 2011

DiGi Live FB Party



Dalam pada memasing sibuk pergi event Hypp Tv hari tu aku pulak pergi ke One Utama sebab ada event DiGi Live FB Party. Serius memang event hari tu cam hampeh tak ramai orang yang datang. Lepas tu tak ada makanan yang disediakan untuk kami yang ada cuma air revive untuk orang yang minum arak ok la boleh minum free kat situ.


Janji event start jam 8.30malam tapi tak ada orang pun ada kat sini.


Nasib baik ada booth air revive untuk melegakan tekak yang kering ni.


Lepas tu tengok plak breakdance yang dipersembahkan oleh kumpulan Wakaka.


Nasib baik aku jumpa si Ruby & Zaid ada gak member aku kat situ.


Lepas tu ada pula sesi membida Smartphone Blackberry tapi harga yang dibuka RM60 last skali harga dekat RM1500 lebih baik beli kat kedai jer.


D' Wall ni tulislah macam kita update status kat fb kita.


Ruby dengan pemenang mencari orang.


Dd dengan semangat naik kerbau liar ni.


Aizat Hamdan yang nyanyi lagu Sungai Lui pun layan gak naik benda alah ni.


Bagus lah mamat ni walaupun OKU tapi still ada semangat nak naik kerbau liar ni.


Dua gambar terakhir ni bagi aku agak kurang ajar mereka ini boleh pulak letak 1 replika masjid kat tempat orang minum arak tak jaga sensitiviti orang islam langsung tak ada decoration lain ke mereka nak letak selain replika masjid kat situ bukan aku sorang jer perasan ramai lagi yang perasan dengan replika tu.





0 comments: