Masyuk

Isnin, 30 Mei 2011

Nur Kasih The Movie - Tiket Dari Hazman






Salam semua, nak ngomel cerita dah basi dah ni 22hb May 2011 hari Ahad hari itu aku pergi tengok cerita Nur Kasih The Movie (NKTM) dekat Mid Valley dengan dibelanja oleh Hazman yang dikhabarkan akan mengantikan Nuffnang kerana sudi belanja sebanyak 14 tiket wayang kepada para Blogger's yang berminat untuk menonton wayang percuma terutamanya filem melayu kerana Nuffnang tidak menyediakan tiket pra-tonton filem melayu. Oleh yang demikian korang kalau nak dapat tiket wayang secara percuma bolehlah korang follow Hazman punya blog bolehlah suruh dia belanja tiket wayang lagi. Memang dah rancang jumpa dekat Mid Valley jam 1pm cam biasalah janji melayu aku jam 1.30pm baru nak sampai di Mid Valley.


Tah apa la yang digebangkan si Bean Moreno kat Aiensepet dengan Jejai tu.


Tukang belanja si Hazman berlagak dengan tiket yang dibelinya.


Mejah si budak lucah har har har pun nak interframe gak.



1. aku cilok gambar dari blog Cik Lily Putih dengan Hazman sebab aku datang lambat tu pasal pic aku tak ada.

2. kalau ada tiket bagi aku lagi tau.

3. NKTM = Nak Kongkek Tapi Malu --- itu shahroll yang cakap ekk....

0 comments: