Masyuk

Rabu, 27 April 2011

Berjimba Bersama Pengantin Di Sekitar Kuala Lumpur



Salam Jumaat penghulu segala hari yang mulia kengkawan, sebenarnya aku ikut member aku ni ambil gambar post wedding ni sebelum aku pergi ke Bali lagi tapi sekarang baru nak update blog sengal aku ni. Kalau korang perasan pengantin adalah member kitaorang juga sebab aku pernah update waktu kat wedding depa dekat Villa Ukhwah, Taman Tasik Titiwangsa hari tu. Lokasi yang dipilih adalah di sekitar Bandar Kuala Lumpur seperti di Jalan Bukit Bintang, Banggunan Sultan Sulaiman & Taman Tasik Perdana. Setengah hari juga lah aku ikut depa beraksi penat tapi seronok.


Sekarang baru aku tau yang ambil gambar ni sebenarnya ada "jalan cerita" kalau menarik jalan ceritanya menariklah gambar yang diambil. Waktu ni masih lagi di Jalan Bukit Bintang yang sesak pada tiap masa pun.


Sewaktu di Banggunan Sultan Sulaiman aku tak banyak ambil gambar sebabnya aku dah kepenatan


Sewaktu di Taman Tasik Perdana kejap jer pun sebab memasing dah kepenatan termasuk pengantin pun dah tak larat.


Gambar candid sewaktu di hadapan Pavillion kesian pengantin perempuan yang kehausan bukan kehausan #(&!^$&*


Antara crew2 yang terlibat dengan pembikinan custom made album post wedding untuk Rizal & Azlin.




p/s - aku bukan photographer dan gambar ni semua adalah untuk koleksi peribadi jer bukan untuk custom made album tu sebab gambar aku ambil bukan cantik pun.




0 comments: