Masyuk

Ahad, 24 April 2011

Kesibukkan Melanda Diriku






Salam semua, pekabar korang semua, aku sekarang sibuk sikitlah nak update blog picisan pun cam "lemau" jer. Sekarang aku dok sibuk tolong sedara aku ni buat bunga telur dari kertas warna-warna kitaorang main "taram" jer buat tapi cam jadi jugalah gamaknya. Lagi satu aku sibuk ikut member aku amik gambar pengantin aku cuma ikut belajar jer aku mana pandai lagi nak ambil gambar secara serius tak berani aku sat lagi gambar tak jadi aku yang kena. aku kena tuft kan dulu aku nyer ilmu dalam dunia photography ni baru boleh kalau nak buat side income untuk family okeh jer kot.


Bakal pengantin dok sibuk buat bunga mak dia tu sibuk jer lebih....ehehheehe


Bunga ni belum siap lagi bak kata mak pengantin letak "perada" barulah nampak berseri aku manalah tau "perada" tu apa rupanya "gold dust".







p/s - Malam ni nak buat hantaran Lily sebab dia dah nak kahwin dan esok pulak aku nak pergi bercuti lagi maybe tak sempat nak update blog picisan aku ni.




0 comments: