Masyuk

Selasa, 5 April 2011

Ke Jakarta - Bandung Lagi



Rasanya baru jer aku balik dari Jakarta & Bandung bulan lepas tapi memandangkan Airasia ada promotion lagi aku dengan kawan - kawan pun booking tiket ke sana lagi pada hujung tahun ini dengan cuma RM120 pergi balik tapi aku macam berbelah bagi sama ada nak pergi ataupun tidak cam pikir nak kawen pun ada.... arrrggghhhh lambat lagi nanti lah pikirkan sama ada nak pergi ke idak. kalau korang rasa nak pergi korang booking la tiket flight tu kan ada details kat gambar tu.


4 comments:

J.M.R berkata...Best Blogger Tips

rm120?..ok la tu..kalo tempat best, x kisah pon kn pegi byk kali..hehhehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

betul tu JMR

hamzah ian berkata...Best Blogger Tips

tumpang tido umah ko.. tak penah aku g bandung

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

apsal nak tumpang tido umah aku plak?