Masyuk

Sabtu, 16 April 2011

Selamat Pengantin Baru Azlin & Rizal





Salam semua, Selamat berhujung minggu kepada semua. Minggu lepas aku pergi ikut member aku shoot orang kahwin. yang kahwin pula adalah kawan aku juga tua setahun dari aku. Aku memang tak pandai lagi shoot orang kahwin tapi aku pergi pun coz aku nak belajar sebab aku kalau teori ni malas sikit aku lebih suka dengan teknik " try and error ". Majlis perkahwinan diadakan di Villa Ukhwah di Taman Tasik Titiwangsa. semoga mahligai yang dibina akan terus berkekalan dan menjadi keluarga yang sakinah, mawadah & warahmah.


Pasangan pengantin yang segak dan lawa diatas pelaminan yang indah.


Para "dayang-dayang" yang telah diberikan tugas-tugas yang ditetapkan.


Ucapan ikhlas buat tetamu yang hadir.


Sekali sekala dapat bersua muka dengan bekas guru SMKWM2.


Cenderahati ikhlas buat para tetamu yang sudi hadir.



p/s - bila pula giliran aku ni..... ni tak sabar nak kumpul duit pastu kahwin (ada ke calonnya) hehehehehehhehe




2 comments:

nurayunni berkata...Best Blogger Tips

cantiknye kaler biru...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

yezza ayuni cantik kaler dia