Masyuk

Rabu, 5 Disember 2012

Colgate Sensitive Pro-Relief



Salam semua,
Aku just nak bagi tau jer yang Colgate Sensitive Pro-Relief ni memang terbaeklah wey aku ingat iklan kt tv tu cuma nak melariskan produknya tapi aku rasa produk ni memang berkesan.

Semalam gigi aku sakit berlubang kebetulan pula aku pergi ke rumah kakak aku kat Wangsa Maju dia bagi aku guna ubat gigi Colgate Sensitive Pro-Relief ni Alhamdulillah dalam perjalanan balik gigi aku dah tak berdenyut lagi sampailah kepagi aku dpt tidur dengan nyenyaknya.

Hari ni pagi-pagi aku pergi cabut gigi sebab aku takut sakit gigi aku ni datang balik.

Akak aku cakap harga ubat gigi Colgate Sensitive Pro-Relief ni cuma RM12.00 kat pasaraya Hiro Wangsa Maju kalau dekat kedai biasa lebih kurang RM15.00.

P/s - ini bukan sponsored post macam blogger lain yer. Ini aku cuma nak berkongsi pengalaman jer kalau Colgate nak belanja aku lagi bagus. Eheheh
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Hani Othman berkata...Best Blogger Tips

boleh la nak pakai ubat gigi ni lepas ni... hehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Tu la pasal rasanya lepas ni nak terus pakai ubat gigi ni jerk