Masyuk

Jumaat, 28 Disember 2012

Selamat Pengantin Baru Abg Ajay & Kak Azlina



Salam semua,
Sudah lama tak update blog picisan aku ni, cerita dah basi pun aku baru nak mengomel kat sini. Awal bulan hari tu kat Kg Puah Lembah ada kenduri perkahwinan seorang penduduk cam biasalah aku pun mestilah kena pergi sana sebab kalau kenduri kat kampung ni memang paling meriah aku rasa. Macam biasa kenduri dekat Kampung Puah Lembah ni memang kerja gotong royong dan selalunya makan berhidang jarang buat buffet ni sebab tu kenduri meriah agaknya.



Malam berinai rumah pengantin lelaki buat simple jer tapi meriah.


Sebahagian ahli keluarga pengantin lelaki.


Bersama rakan sebaya dengan pengantin lelaki.


Pemuda nak join gak wey mana leh tak join bergambar.

Dekat 1 kampung gaklah penduduk kampung menepung tawar pengantin.


 
Hari langsung pulak warna ungu memang cantik warna ungu ni.



Lepas sanding pengantin keliling umah pulak bersalam dengan orang kampung ucap terima kasih katanya.



Kerja masak nasik minyak orang lelaki punya kerja masak lauk pauk orang perempuan punya kerja.



p/s: Lepas kenduri macam biasa ada kerja siram menyiram nasib baik camera aku tak jahanam kena air waktu aku tengah makan kena siram 2 jug air sirap. demit

0 comments: