Masyuk

Rabu, 19 Disember 2012

FELINNA BEAUTY INCH LOST LOTION





 
MENGAPA FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION PERLU ADA DALAM BEG ANDA!!

FIL tidak terlalu panas, mudah dibawa dan selesa dipakai kerana baunya yang wangi. Rumusan yang bagus untuk melembutkan kulit, masalah kulit kering, selulit. Bagi mereka yang merekah di tapak kaki pun boleh cuba. Ianya hangat dan sesuai untuk mereka yang aktif. Ia juga berkesan memecah lemak dan membuang angin dalam badan. Membantu memberikan berat badan ideal dan kecergasan badan. Rumusan semulajadi, halal, buatan Malaysia dan berkualiti.




 
APA KEISTIMEWAAN FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT MASAKINI

Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.





CARA GUNA FELINNA BEAUTY INCH LOST LOTION

Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang nampak tak berapa nak cantik sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

Sapu dua kali sehari, selepas mandi pagi dan malam. 

Boleh gunakan oleh lelaki dan wanita.

Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)



Harga

RM75 SM
RM85 SS

Termasuk pos...

Sapa beli 2 botol, dapat free gift....
apa-apa hal email saja kat aku yer...

2 comments:

- zuriey - berkata...Best Blogger Tips

wah jual lotion kecantikan..leh dapat diskaun tak..hehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@- zuriey - tlg sedara aku promote jerk wey