Masyuk

Khamis, 21 Mac 2013

Lunch Ayam Penyet



Salam semua,
Tengah hari tadi aku makan ayam penyet dah 2 hari ni aku makan ayam penyet ni jer sebab sejak dah tukar kerja ni aku kadang-kadang agak sibuk sikit kena pergi mesyuaratlah kena pergi betulkan apa yang patutkah tp itu semua aku suka.

Ayam penyet ni aku kirim dari kawan aku yang pergi makan dekat foodcourt di dalam banggunan See Hoy Chan. Rasanya memang sedap dengan sayurnya yang segar. Ayam penyet ni sambalnya yang penting kalau sedap sambal terasinya sedaplah ayam penyet tu.

Bagi aku xda masalah nak makan ayam penyet ni memang tekak aku boleh terima dengan ayam penyet ni tapi bagi aku ayam penyet yang sedap aku rasa adalah di restoran dapur penyet di Maju Junction memang layan ayam penyetnya insyaallah ada rezeki aku nak repeat balik ayam penyet kt restoran dapur penyet tu.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 comments: