Masyuk

Rabu, 20 Mac 2013

Murtabak Pasar Chow Kit



Salam semua,
Dah berjanggut tak update blog aku ni, naik usang jugalah teratak aku ni.
Siang tadi aku waktu makan tengah hari aku dengan member aku lari kejap ke pasar chow kit, modus operandi kami adalah nak beli buah-buahan untuk dibuat rojak buah sebab aku ada masak kuah rojak aritu. Terlanjur pergi beli buah tu singgah kat gerai murtabak di pasar chow kit tu memang mantap sedap murtabak dia wey. Tak rugi beli 6 keping murtabak kat situ kami makan ramai-ramai ler.

Dulu kalau bulan puasa pergi ke pasar chow kit tu memang selalu ambil bau murtabak kat situ tapi tak beli pun sebab waktu tu tengah hari kalau simpan sampai waktu berbuka mau lunyai murtabak tu silap hari bulan dah habis aku tarah sebelum waktu berbukakan.

Lokasi gerai murtabak ni pulak dekat area jualan buah-buahan kat pasar chow kit tu kalau nak senang korang cari jer pondok polis pasar chow kit tu kompem korang jumpa gerai murtabak tu.

Oklah pasal rojak pulak aku cerita esok pulak ye kalau aku rajin aku kongsi resipi kuah rojaknya sekali resipi senang dan sedap tak rugi buat dapat banyak lepas tu puas makan.

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

4 comments:

YaNa Yassin berkata...Best Blogger Tips

Memang sedap pun murtabak tuee :)

monas2petronas berkata...Best Blogger Tips

Tak apdet. Berjanggut atas bawah. Itu martabak telur bebek kalau sini panggey. Ehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@YaNa Yassin tau xper wey memang terbaek lah

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@monas2petronas itu berbulu la ween bukan berjanggut... ahahhahaaa
kalau bebek tu tukar ke "P" apa maknanya... ahahhaaa