Masyuk

Jumaat, 22 Mac 2013

Astro CCC Annual Dinner - Back To School Theme








Salam semua,
Cerita dah lapuk aku baru nak cerita kat blog aku ni. Seperti tahun-tahun sebelum ni tempat kerja aku pasti akan mengadakan annual dinner untuk meraikan kesemua pekerja. Pada tahun ini tempat kerja aku telah mengadakan annual dinner dengan tema Back To School. Seperti tahun lepas dengan tema Fairy Tales yang rasanya lebih meriah disebabkan ramai yang mengambil kesempatan untuk bergaya sakan terutamanya kaum wanita.
 

Untuk tema kali ini boleh dikatakan tidak banyak pilihan pakaian yang boleh digayakan terutamanya kepada kaum lelaki tapi aku redah jer pakai baju sukan janji mengikut tema walaupun tidak mengeluarkan sesen modal cuma menggunakan pakaian yang sedia ada. ada aku kesah janji aku pergi attend sebab doorgift nya adalah ipod nano nak beli mahal juga benda alah tukan.


 Macam-macam gaya ada cikgu bedah, pengawas sekolah, pelajar harry potter pun ada gak malam tu.


Pakaian seragam pun ada antaranya kadet polis, PBSM, KRS dan macam-macam lagilah yang ada.



Sesi yang ditunggu adalah sesi jamuan kelas decoration pulak agak cantik pastu mengingatkan kita zaman sekolah dulu makan kat kantin ada orang jual cekodok, nasi lemak dan macam-macam lagilah.


Main course biasalah makan nasik macam-macam lauk yang dihidangkan naik kembung aku makan malam tu.


Rasa macam makan kat kantin sekolah pulak sebab dengan meja panjang lepastu bangku panjang cam kat sekolah dulu.



Oren bodoh pun ada gak disediakan pada malam tu memang ramailah ambil oren bodoh ni kan sebab dah lama tak minum air ni wey nasib baik depa tak buat ais kepal, sengkuang colek bagai wey.


Antara anak murid seksi pada malam itu.


Anak murid sekolah agama kena ngorat dengan anak murid gatai.


 

Lepas tu adalah inhouse performance kali ni tak jemput penyanyi untuk menghiburkan para tetamu yang hadir tapi meraka buat konsep malam telendtime.




Macam-macam gaya budak-budak department aku ada yang bergaya macam cikgu bedah, pengawas sekolah, anak murid dari korea, Dora dan macam-macam lagilah aku macam biasalah ambil gambar sambil cuci mata.



Rezeki bertuah dapat grand prize bercuti ke Sydney, Australia 5hari 4malam sapa nak bagi free wey.



Sebelum balik aku sempat gak menyibuk nak ambil gambar selalunya jarang aku nak bergambar bagai ni wey. gambar yang last tu paling best ambil gambar macam zaman sekolah tiap kali nak abis sesi persekolahan tu.

0 comments: