Masyuk

Rabu, 10 Ogos 2016

Promo Voucher Bayou Lagoon Park Resort Melaka



Salam semua,
Korang apa kabar? sihat ker? semoga sihat sentiasa hendaknya. 
Kengkawan Insha Allah aku nak jual Promo Voucher Bayou Lagoon Park Resort dekat Melaka yang beralamat seperti berikut:- 

Amari Villa, Bayou Lagoon Park 
Resort, Jalan Wakaf Utama, Bukit 
Katil, 75450 Melaka


Kepada yang ada rancangan nak bercuti ke Melaka memang sesuai stay dekat Bayou Lagoon Park Resort ni sebabnya tempat ni mempunyai water park yang agak menarik juga selain itu ianya berdekatan dengan Tasik Ayer Keroh, Zoo Melaka, Taman Buaya dan juga Taman Mini Malaysia

Nanti bila dah ada "green light" dari member aku akan update lagi mengenai Bayou Lagoon Park Resort ni dalam blog picisan aku ataupun kalau korang tak berkeberatan korang like lah pages perniagaan yang aku jalankan dekat Facebook cuba korang cari CO Shop ataupun korang klik jer link tersebut untuk terus ke page perniagaan online aku nanti aku akan tambah lagi barangan yang aku jual dekat page tersebut. 



Buat masa sekarang ni kebanyakkan barangan keperluan rumah yang aku jual dekat CO Shop tu. 

0 comments: