Masyuk

Ahad, 5 Julai 2009

GuLAi TeMPOyAk DaUN pUCuK...



MeMANdANgkAN HaRI nIH AkU sENSOrAnG jERk KAt UmAH
DeNgAN RaJIn NYeR aKU mEMASAk UnTUk AKu MEnChEkIk
hARi NiH AkU mASaK GuLAi TeMPOyAk DaUN pUCuK...
SeBEnAR nYER aRITUh WAkTu KaT OpIS MEmBELek rUMaH AbG MaT gEBu
PAsTu TErnAMPAK LaKs PiC GuLAi TeMPOyAk DaUN pUCuK...
tApI AbG MaT gEBu GuNA UDaNG AkU MAlaS nAK rENYAh2 nih
AMik Ko LAyAN kAN jeR PiC niH...

ni waktu kat dlam kuali lagik...


ni plak rendang udang ngan petai
aku just perangatkan jerk

6 comments:

linn berkata...Best Blogger Tips

wah wahhh...rupanye ko pandai masak gak ye. ingatkan pandai jln2 je. hikhik.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

aku ni versatile ler
wakakkakaa

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

nasib baiklah akak tak suko makan tempoyak ni jang oiiiii..klu idak akak suruh kamu buat..bravooo

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

rugi ler kak ina kalau tak makan tempoyak
actualy saya bukan suh akak tgk gulai tempoyak tu
saya suh akak tgk mangkuk bunga kangkung
tapi akak musti da banyak kan
eheehehhehehehe

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

yelah..bila kamu kata mangkuk kangkung terus akak bukak..nak bagi akak meroyan ye tenguk mangkuk tu..cilok dari kampunglah tu kannn..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper
mmg cilok kat kampung
nanti ada kenduri kitaorang akan cariik balik pinggan kangkung yang ada penuh 1 periuk besar tuh
tapi sekarang tak tau mana pergi periuk gedabak tuh pergi
maybe kat umah akak saya yang kat seremban kot