Masyuk

Khamis, 2 Julai 2009

Jawab Tag Dari Kak Ina KL



sebenar nye da lama aku dapat tag nih tapi baru arinih aku rajin nak menjawab tag dari kak ina...

1. Nama-nama timangan anda?
- daydeck
- deck
- edy
- dy
- eldy

2. Anda seorang yang??
- slumber
- xda hal nyer
- otak gler2
- panas baran
- xleh sabar

3. Insan yang teristimewa??
- sesapa yang rasa diri dia di istimewakan ahaahhahahah

Describe apa yang membuatkan dia terlalu intimewa dimata anda?
- perlu ker di jawab???

4. Lagu kesukaan anda??
- semua lagu aku layan

5. Makanan kesukaan anda??
- xda maksud 'makanan kesukaan' bg aku coz semua aku tibai janji sedap & halal.

6. Warna kesukaan anda??
- apa lagik tgk la background aku nih warna 'hijau' ler

7. Sikap yg membuatkan anda Stress??
- dgr orang membebel
- duit da kering
- desakkan
- ugutan

8. 3 benda yang mseti ade dalam Beg anda??
- aku xpakai beg lor pakai dompet jerk

9. Kali terakhir anda menangis dan mengapa??
- awal tahun lepas lor - mak aku meninggal dunia - al fatihah untuk arwah....

10. TAG 6 Rakan anda...nak suruh cari ni yang payah...dah ramai dah buat tag ni.

- malas nak tag orang lain coz aku tgk memasing da buat lor....

4 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

salam daydeck..sudi jugak jawab tag akak..tq .

tahniah dapat sijil cemerlang..dpt voucher tu bolehlah beli baju raya..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

salam kak ina
sudi tuh mmg ar sudi tapi tgk masa jerk

time acih yerk
mmg nak beli baju ghayo pun
ehehehheee

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

tibai pe je makanan...wow! patutler bdn ang sesedap jer rasenye...wakakaka

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tgk body ar kak suzee
wakakakakkaaaa

xmemilih makan la
kak ina kl bg makanaan kat saya tibai jerk
kalau kak suzee bg saya tibai jerk
ehehehehehe