Masyuk

Selasa, 21 Julai 2009

MeNGAntUk La PuLOk...



Aku amat la termengantuk dan penat giler di opis ari nih.
semalam balik dari Bukit Jalil tgk perlawanan Malaysia vs MU sampai rumah jerk dalam jam 12tgh malam.
Bangga gak la aku dengan pasukan Malaysia walaupun tak menang tapi bleh dikatakan pasukan Malaysia bersemangat la jugak malam tadi.
goalkeeper Malaysia power gak la banyak jugak dia selamatkan goal semalam walaupun bolos 2 jaringan (patriotik aku ari nih)
gedebak gedebuk dengan LENOVO S10 sampai dekat jam 2pagi baru aku tido arinih kat opis bleh dikatakan mengantuk kuasa sepuluh lorrrrr......balik sat gi aku nak tidor dulu pastu tgh malam baru on9 (xda maknanya keluar pintu pagar opis segar bugar bijik mata aku nih).

6 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

ngantok??? p ler tdo....abis citer...wakakakaka

rynn2506 berkata...Best Blogger Tips

oit...ape kes pekerja cemerlang ngantok???muahahaha?????

tunjuk contoh sket beb!!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

ngantuk ngantuk gaks
keje tetap berjalan dengan lancar nya
ahahhahahahhaa

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

hari ni gi kerja ke idak?kamu jangan layan tahu kat shoutmix tu..nanti jadi kecoh..buat derk aje..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

saya keje la kak ina
mmg malas nak layan pun
kat shoutmix tuh

DaliaLiyana berkata...Best Blogger Tips

lorr..ngntuk kan ubatnye tido dong...hehehe...salam malam....