Masyuk

Isnin, 7 Februari 2011

Gunung Mat Cincang, Pulau Langkawi, Kedah






Salam dan apa khabar semua, Setelah empat hari baru hari ini aku sempat nak sambung update blog picisan aku ini. Biasalah aku kalau update pasal aku pergi jalan paling kurang pun aku update 3 entry. Sambung cerita pasal Pulau Langkawi balik yer. Hari ke-dua kat Langkawi kami cuma pergi ke tempay yang banyak kapal aku tak ingat plak nama tempatnya, lepas tu kami gerak pergi ke Gunung Mat Cincang.


Antara kapal layar yang terdapat disitu


Model tak berbayar sedang di "BOKEH"


Cable Car menuju ke Gunung Mat Cincang.


Memula semua agak gembira nak naik Cable Car.

Sebelum sampai ke Stesen terakhir.


Antara pemandangan indah yang sempat aku amik.


Amik ko kat atas ni pun aku nak melompat jugak.


Memasing kecut perut waktu nak turun dari Gunung Mat Cincang.


Sewaktu di kawasan Beras Terbakar.


Cuma ini sahaja yang tinggal.







2 comments:

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

nasib baik ko lompat tu tak tinggi sangat kan, kalau tak.. takut plak aku tgk kan..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

aku pun bukan berani sangat wey