Masyuk

Selasa, 15 Februari 2011

Thara Sofian Siapa Tu?




Selamat pagi semua, Siapa Thara Sofian tu aku pun tak kenal langsung dengan minah tu. Akan tetapi itu sebelum aku pergi event TuneTalk bersama Nuffnang tempoh hari. Selepas joint event tu baru aku kenal siapa Thara Sofian tu. Sebenarnya Thara Sofian adalah staff Nuffnang yang baru mengantikan tempat Robb yang mungkin dah naik pangkat kat office Nuffnang tu. Serius 1st time jumpa dengan Thara seorang yang peramah ditambah pulak dengan mulut aku, Cik Lily Putih yang tak bleh diam macam bertih jagung yang sedang digoreng untuk menjadikan popcorn. Sebenarnya 1st time aku jumpa Thara ni waktu aku pergi collect SIM PACK TUNETALK di office Nuffnang waktu tu sehari sebelum Chinese New Year kalau tak silap aku dalam kotak fikirankan aku ni siapakah gadis melayu yang comel yang kerja di Nuffnang setahu aku cuma Riena jer gadis melayu yang berkerja di Nuffnang adakah Thara ini seorang CLEANER di pejabat Nuffnang? persoalan itu terjawab setelah aku jumpa Thara di TuneTalk brieffing tempoh hari tapi aku tak cerita pun hal ini pada sesiapa. Kepada Thara saya mintak maaf banyak2 coz ingat awak CLEANER Nuffnang.


kalau korang nak berkenalan dengan Thara ini link nya http://tharasofian.blogspot.com/




3 comments:

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

beb,
cleaner? jahat ko kan hehehehheh..

Thara berkata...Best Blogger Tips

hahaha. lawak la u ni daydeck. of all things, u thought i was a cleaner? hahaha. u must have caught me one of the bad days! ada satu hari tu, even my husband ckp, "eh nape u nampak mcm bibik harini?" hahaha. lawok lawok. takpelah, cleaner pon cleaner lah. janji cleaner ni dpt jumpe you 4 happenning ppl baru2 ni kan! :D

JMR berkata...Best Blogger Tips

patut cam familiar je nama ni..nuffies rupanya..hehehe