Masyuk

Rabu, 30 Mac 2011

Jom Pergi Jakarta - Bandung Lagi




Salam semua, jom pergi Bandung lagi wey aku saja check kat internet untuk ke Jakarta cuma RM105 sahaja tapi tak termasuk bagasi lagi la kalau dah campur bagasi semua lebih kurang dalam RM150 seorang tapi aku rasa still berbaloi lagi kot untuk harga macam tu. apalagi booking la tiket ke Jakarta.



4 comments:

kak ina kl (2) berkata...Best Blogger Tips

ya pak ..belanja dong sama kakak mu ini

phreak-id berkata...Best Blogger Tips

Asyik pergi sana je. Ada apa-apa ke daydeck? hehehe



Terbaru >KFC Famous Bowl >Review : Samsung Galaxy S >Download Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah, Khurafat, Kembar Siang, Sini Ada Hantu

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

berjumpa kita dsana..saya dapat tiket ari tu.. 2 orang RM54.00 pegi balik Bandung -KL..airasia... insyaallah awal bulan 5 g ...

JAI berkata...Best Blogger Tips

wah..nak ikut leh..hehe