Masyuk

Sabtu, 23 Julai 2011

1000 Smiles For Nature Event





Salam semua, naik bersawang blog aku ni lebih 2minggu juga aku rasa aku tak update mungkin kesibukkan untuk menanti kehadiran Ramadhan yang mulia dicampur pulak dengan masalah teknikal yang tak dapat dielakkan menyebabkan aku tak berkesempatan untuk menghapdet blog picisan aku ni. Baiklah kembali kepada cerita 1000 smiles for nature yang berlangsung di Jusco Aeon AU2 Keramat. Pelbagai aktiviti yang diadakan sewaktu majlis berlangsung. Event tersebut adalah kerjasama antara TREETSHIRT bersama YAWA.


Sewaktu baru sampai di pagi hari kami sibuk prepare + breakfast di sana.


Acara pertama adalah pertandingan melukis dan mewarna mengikut kategori umur.


Selepas itu ada juga persembahan alat muzik dari kumpulan RENTAK HIJAU yang diperbuat daripada barangan terbuang.


Bergambar untuk treetshirt


Menderma untuk Yayasan Anak Warisan Alam.


Don't Trash Our Future antara lakonan yang terdapat pada event tersebut.


Custom t-shirt pun ada juga disediakan tapi malangnya aku tak ada size.


Antara kawan-kawan aku yang mengambil bahagian pada hari tersebut.



Adham Syafiq nak bergambar juga.


Antara kumpulan indie yang membuat persembahan pada hari tersebut.


Diakhir majlis kami mengambil kesempatan untuk bergambar seperti sebuah band terkenal.





p/s - hadiah GA aku belum sempat nak pos tapi korang semua jangan takut aku PASTI akan pos kan hadiah korang tu.




0 comments: