Masyuk

Rabu, 13 Julai 2011

Wwwow Awards (Senarai Pemenang DIGI Wwwow Award)



Salam semua, seperti mana yang korang tau malam semalam adalah Digi Wwwow Award yang bertempat di KLPac, Sentul, Kuala Lumpur memang dekat sangat dengan rumah aku. Kebetulan Kak Ina KL sudi menumpangkan aku sebab rumah kami memang dekat lebih kurang 15 minit jarak antara rumah aku dengan rumah Kak Ina KL. Terima kasih sebab sudi menumpangkan aku untuk ke Digi Wwwow Award.



Macam biasalah kalau dah berjumpa mesti nak bergambar bersama terutamanya bila bertemu dengan selebriti atau pun #retis. Blogger's bersama Haniff DJ riuh pagi era.


Selalunya aku memang tak berapa nak suka untuk bergambar tapi semalam cam mana aku nak bergambar pulak mungkin dengan lambang ASTRO tu kot.



Ezlyn hye hye bye bye dengan Juliana Evans antara selebriti yang hadir.


Antara blogger's ini akan cuba mempertandingkan diri mereka untuk pertandingan ini pada tahun hadapan.



Inilah blogger's #retis dalam kumpulan kami kerana ramai yang ingin bergambar dengan beliau malam semalam.


Kan aku dah cakap kalau tidak tak kan blogger diatas ingin bergambar dengan #retis dari syarikat keluaran tali barut.


Geng #retis sedang bergosip antaranya adalah Ujang, Yana, Cik Epal & Sahizey Sam.


Belum apa-apa dah practice nak buat cover album masing-masing ek.


Cik Lily Putih pun nak bergambar dengan #retis Juliana Evans


Muka Ujang yang keasyikkan di sebelah Juliana Evans.


Aizat sebagai duta Digi menyanyikan lagu Sungai Lui memang best lagu ni aku memang suka lagu ini okeh.


Kak Ina KL @ #retis sempat bergambar bersama Ini Anwar Hadi yang menang 3 anugerah malam semalam tahniah bro.




SENARAI PENUH PEMENANG




Terima kasih NuffnangMY sebab sudi memberi jemputan kepada aku.




5 comments:

Fatin Farhana berkata...Best Blogger Tips

untung ar..daydeck dgn blogger pemes!!
>.<

lAl berkata...Best Blogger Tips

SANGAT RETIS ok!!! :P

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

bukan aku yang retis ok
kak ina kl yang retis

Fatin Farhana berkata...Best Blogger Tips

yup2..daydeck ar retis skung..
best lorh..
nnt ajak ar ..nak join jumpe blogger pemes gak!!!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

retis la aku nih tin
xda maknanya...
kalau ko kat kl anytime leh ler/