Masyuk

Selasa, 12 Julai 2011

Biskut Raya 2011 Untuk Tempahan




Salam semua, hari ini aku just nak update pasal biskut raya yang aku jual seperti biasa kat dalam blog aku ni aku cuma nak inform tahun ni aku jual biskut raya cam biasa jer.. ehehhehee nak order boleh jer tak nak order pun xper...



Shortbread biskut ni memang mendapat sambutan paling hangat walaupun harganya agak mahal iaitu RM35 untuk 50biji.



Candy Rasberry pun harga RM35 untuk 50biji


Kek Buah Kukus harga RM35 rasa memang sedap tidak dinafikan dan ianya tahan lama.



London Almond RM30 untuk 50biji badam sebiji rangup pulak tu coklat dia banyak.



Biskut Nestum Cornflake RM28 untuk 70biji ini memang biskut kegemaran keluarga aku sejak dari dulu lagi kalau pergi rumah orang lain memang tak sama dengan resipi arwah mak aku.



Tart Nenas harganya pula RM26 untuk 50biji.



Biskut Nestum RM25 = 50biji



Biskut Kelapa RM25 = 50biji


Peanut Crunchy RM25 = 50biji



Biskut Bijan RM25 = 50Biji



Snow Flake RM25 = 50biji






1. Tahniah kepada Anwar Hadi memang 3 award tadi penat aku bersorak dengan Firdaus kat KLPac.

2. Nanti aku update pasal Giveaway yer.





1 comments:

♥ Vna ♥ berkata...Best Blogger Tips

nanti aku email ek..aku nk shortbread tu macam biasa