Masyuk

Rabu, 13 Julai 2011

Bershopping Di Crazewear.com





Selamat hari Khamis semua, Memandangkan tak lama lagi dah nak puasa lepas tu dah nak raya apa lagi ayuh kepada gadis-gadis jelita diluar sana ayuh bershopping secara online di CRAZEWEAR.COM sebenarnya perniagaan online ini adalah milik kawan sekolah aku mereka boleh dikatakan baru hendak memulakan perniagaan secara online di laman web CRAZEWEAR.COM mereka. Aku tengok cantik cantik jugak barangan yang dijual oleh mereka antaranya adalah Bags, Dreses, Tops, Pants/Jumpsuit, Cardigan, dan Accessories. Harga pula aku rasa cam berpatutan pulak tapi aku tak tau lah sebab aku tak pernah beli baju orang perempuan ni.




Model tu adalah member aku kira owner CRAZEWEAR.COM



Menarik jugak antara pakaian-pakaian yang dijual dengan harga yang berpatutan.




0 comments: