Masyuk

Jumaat, 8 Julai 2011

Sony Ericson W8 Walkman Smartphone Dari Digi




Salam semua, hari Selasa malam Rabu yang lepas aku mendapat jemputan dari DIGI & NuffnangMY untuk menghadiri majlis pelancaran handphone Sony Ericson W8 di Mist Club, Bangsar. Tidak ramai blogger's yang dapat hadir pada hari tersebut kerana mereka ada event lain pada hari tersebut kalau tidak mungkin ramai lagi yang akan hadir.


Mist Club, Bangsar aku tak pernah pergi sebelum ni.


Macam biasa bila blogger's berjumpa pasti nak bergambar sakan.


Penerangan dari pihak DIGI menyampaikan maklumat tentang Sony Ericson W8 tersebut.


Persembahan dari Wakaka Dance yang memang menjadi kesukaan DIGI manakala Anak Perak juga seronok dan ingin menari bersama mereka.


Cayalah dengan brader dua orang ni buat persembahan.


Aku tengok Mr. Manager menari sambil bermain games Slasher Fruits aku tgk dia cam berpoco-poco jer nasib baik dia dapat untuk review handphone Sony Ericson W8 tersebut.


Kugiran D Tepi Pantai membuat persembahan yang menarik memang best layan lagu depa ni kebetulan Afif Af9 ni kawan sekelas aku tapi dulu aku panggil dia Aliff jer sebab nama dia Mohd Aliff Afif.


Antara blogger's yang hadir Mohd Zaid, Afra Yuri, Anak Perak dan yang seorang lagi tu aku tak kenal.


Handphone Sony Ericson W8 Walkman bergaya disertakan dengan portable stereo speaker M5450 yang memang sepadan dengan handphone tersebut untuk sebarang maklumat mengenai handphone Sony Ericson W8 tersebut sila KLIK SINI




2 comments:

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

Afra Yuri..... tak peluang lagi aku nak jumpa die nie....

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

boleh jer tapi dia tersilap antara aku dengan ko man