Masyuk

Jumaat, 12 Ogos 2011

Buffet Ramadhan Di Shani Cafe - Wangsa Walk






Salam semua, Bulan puasa kebiasaannya semua orang akan mencari tempat-tempat menarik untuk berbuka puasa. Kebiasaannya juga hotel adalah tempat yang menjadi pilihan untuk dikunjungi oleh umat islam untuk berbuka puasa. Tahun ini aku dengan rasanya tak organize majlis berbuka puasa bersama teman-teman bagi aku tak perlu kot untuk berabis lebih dari RM50 seorang untuk berbuka puasa walhal makan tak seberapa pun lebih baik masak sendiri dapat makan 1 keluarga. Hari ini aku pergi makan ala buffet juga tapi dengan harga yang murah iaitu RM10 seorang, kalau budget RM10 seorang aku rasa tersangatlah okey untuk berbuka puasa. Tempatnya adalah di Shani Cafe. Kalau korang terasa nak belanja keluarga korang aku rasa kat sini amatlah sesuai dengan budget yang tak berapa besar. Makanan yang disediakan juga agak mewah juga.



Menu yang disedikan juga agak mewah jugalah dengan bermodalkan RM10 seorang.




Kalau korang berminat untuk pergi ke Shani Cafe ini alamat adalah seperti berikut:-

No. 20,
Jln Wangsa Delima 11,
D'Wangsa Link, Wangsa Maju,
53300, Kuala Lumpur

Atau


41,
Jln Dwitasik 1,
Dataran Dwitasik,
Bandar Sri Permaisuri,
56000 Kuala Lumpur


Nak buat tempahan di nombor telefon 0132699799 - Azam


Lagi Info Disini
http://shanicafe.blogspot.com/
http://www.facebook.com/pages/Shani-cafe/156799697695631
http://www.daydeck86.com/2010/12/shani-cafe-wangsa-walk.html


9 comments:

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

area kat tempat aku ade gak bufet rm10 tapi kena tempat awal2x laaa

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

sekarang dah banyak restoran ynag buat cam tu

Bella Enveeus berkata...Best Blogger Tips

berbaloi RM10 untuk buffet.. mungkin menu tak sebanyak kat hotel tapi cukup bagus la tu..

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

dekatje ngan rumah ni ..betoi ke sedap ni bro?

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

murah betul ni..berbaloi-baloi

JAI berkata...Best Blogger Tips

Wahh..murah gilerr tuhh kembung perut melantak dengan RM10

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Bella - betul tu memang tak sebanyak hotel tapi mmg berbaloi lah.

Eyriqazz - memang dekat pun... ikut tokak den sodap jo....

Kak Ina KL - memang berbaloi

Jai - Bukan kembung lagi dah... kena la dengan tekak aku...

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

utk tahun 2102 ni ade lg buffet ramadhan ke? Nadia

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

utk tahun 2012 ni ade bufet ramadhan x? Nadia