Masyuk

Khamis, 22 Mac 2012

Geng Tali Barut Hilal Azmi Top 10 Rancangan On Air - Astro





Salam semua,
Tahniah kepada salah seorang #GTBC iaitu Hilal Azmi kerana telah berjaya manjadi top 10 rancangan On Air yang bersiaran di Astro. Rancangan On air ini di host kan oleh Pak Nil ataupun Aznil Hj Nawawi di siaran 104 Astro Ria setiap hari Rabu jam 9 malam. Kawan-kawan blogger moh kita support Hilal Azmi yang bakal terkenal tak lama lagi, insyaallah sok dah pemes jangan lupa GTBC sudah la NOK... ahahahhahaaa  


JOM LIKE & FOLLOW
Twitter : @hilalazmi

 
Gambar berdua tak ada tapi gambar aku dengan Hilal Azmi ramai ramai adalah tak nampak plak taik lalat kat dagu dia tu. ehehehehhe


10 comments:

AKO @ retna berkata...Best Blogger Tips

macam muka Didi AF ....
adik dia ke ni? hehe

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

jom pakat SOKONG HILAL RAMAI2X....

KiD berkata...Best Blogger Tips

hilal? itu hilal???
nak saaaainnnnnnnnnnnnn...
hew hew hew

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

semuga dia berjaya sampai ke akhirnya..sama-samalah kita doakan

lAl mister berkata...Best Blogger Tips

Thanks Daydeck!!ahahahaha

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@AKO @ retna rasanya tak ada kene mengena kot.. hehehhehee

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@hazman aka species1980 ayuh ramei ramei GTBC sokong hilal

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@KiD saya pun nak sain la.. ehhehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@kak ina kl insyaallah kak ina

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@lAl mister welkam bro... ehehhee