Masyuk

Sabtu, 17 Mac 2012

Makan Di Le Cheteau De Puah




Salam semua,
Hari Sabtu lepas akak aku call cakap nak belanja makan dekat Le Cheteau De Puah dekat Jln. Gombak, Kuala Lumpur. Sudah rezeki jangan ditolak kan Sebelum ni aku ada gak makan dekat sini tapi tak tau kenapa makanan dia dah tak berapa nak sedap macam dulu mungkin dah tukar tukang masak kot. Aku tak makan pun hari tu cuma minum jer sebab aku dah kenyang cuma ratah fries jer petang tu. 




Antara makanan yang diorder adalah chicken chop, Nasi goreng kampung, char kuey tiaw dan macam macam lagi lah korang tengok gambar ni.



Baca doa makan dulu baru leh makan aku dok melayan ipad akak aku jer tu.



Berkerut muka akak aku melayan FB kat hp dia tu.



kalau korang berminat nak pergi ke restoran ini alamatnya seperti berikut:-
Lot 2381, 
Jalan Puah 3rd Mile, 
Off Jalan Gombak, 
53000 Kuala Lumpur,
Malaysia


0 comments: