Masyuk

Khamis, 1 Mac 2012

Bintang Bistro & Restaurant - Seri Kembangan



Salam semua,
Dua hari lepas aku pergi tolong member aku angkut barang dekat Seri Kembangan, Selangor. Biasalah dah penat-penat hangkut barang kompem lapor dan dahagakan member aku pun suggest makan dekat Bintang Bistro & Restaurant ni. Makanan dekat sini sedap jugaklah harga pulak boleh tahan tapi kalau hari hari makan mau lingkup wey sekali sekala ok lah makan kat luar ni.

Nama pun Bintang Bistro & Restaurant mestilah kena ada gambar bintang tapi bukan Air cap Bintang yang bersepah kat Bali tu.



Macam-macam ada western, Ala carte semuanya adalah yang penting duit kena ada.



Bandung cincau menjadi pilihan harga pun RM2.50 jer apa ada hal.



Nasi goreng bintang tapi tak nampak pulak bintang dalam makanan tu. Nasi goreng bintang tu Nasi goreng pattaya campur Ayam masak merah disertakan sekali dengan papadom. Sedap tapi kurang podeh bagi aku yang kuat makan cili.



Kalau korang berminat nak merasa makan kat sini alamatnya seperti dalam gambar diatas.


6 comments:

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

macam dekat dgn ofis aku je.. leh cuba gak nanti

MakMonas berkata...Best Blogger Tips

bila lagi nak datang jakarta wei? btw, aku tgk entry ko yg kat bawah tu, tgk la gambar saleh yakob dgn sorg awek, ahahahah..the hellllll ..rupanya tu laki redmummy ke :D

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@monas2petronas Ke Jakarta nanti2 la xda perancangan lagi kalau next time aku g sana aku kena jumpa ko gak sebab ko dah tak boleh balik Mesia yang indah kan. ehehhe... RM sendiri pun ckp RD tu cam Saleh yaakob.

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

Tengok harganya macam reasonable je tue... nanti boleh gi terjah...

Zaidong berkata...Best Blogger Tips

makanan dan teh tarik tak sedap.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Zaidong owh yer ker waktu saya pergi makan tu ok jer mungkin selera tak sama kot.