Masyuk

Khamis, 11 Oktober 2012

Penangan Drama Adam & Hawa





Salam semua,
Rasanya ramai yang terjebak dengan drama bersiri Adam & Hawa di Astro Mustika HD siaran 134 tu kan. Aku pun sama terjebak dok layan cerita ni wey waktu mula-mula aritu aku tak layan sangat cuma hari Isnin jer aku tengok sebab sibuk niaga tapi sekarang dah tak niaga apa lagi layan balik lah drama bersiri ni itupun aku tengok kat Astro On The Go episod yang aku tertinggal ramai gak aku tgk budak laki layan citer ni rupanya jiwang gak kita ni termasuk member aku sorang ni siap update kat FB lagi tu pasal drama bersiri Adam & Hawa ni lagi pun aku pernah baca novel ni skali skala jiwang layan perasaan gak aku ni... ahhahhahaaa



 Siap berdoa astro ok tu jam 10malam sampai 10.30malam 
kalau hujan aku siap suruh dia apply astro on the go boleh tgk time hujan dan dimana berada.



Tu dia dengan gambar skali dia post tiap2 malam. tapi view Kota Suci Mekah tu memang superb dan bila pulak agaknya kaki ini dapat jejak kat sana kan.

1 comments:

♥ Vna ♥ berkata...Best Blogger Tips

ahaahahh mmg berhantu la cite nie beb..

aku pun suke tgk pemandangan Mekah dalam cite nie..cantek sgt!