Masyuk

Selasa, 23 Oktober 2012

Simon Says Extreme



Salam Semua,
Minggu lepas rezeki kitaorang dapat menang contest Simon Says Extreme, Sebenarnya ku pun tak tau rancangan apa sebab aku ni bukanlah sigilatv tapi disebabkan tempat kerja aku ada contest yang mudah aku cuba je lah join contest ni alhamdulillah rezeki kali ini menyebelahi aku dan kawan-kawan kitorang dapatlah sikit guddies bag dari Simon Says Extreme ni dah dapat bedal jer lah kan sapa nak bagi.


Antara barangan yang kami dapat adalah t-shirt, lanyard dengan nametag untuk bag sapa nak bagi sapu jer lah kan.





Esoknya kitaorang bertiga terus pakai baju yang kami menang tu pastu apa lagi bergambar sakanlah macam-macam aksi ghairah yang kami buat wey, aku pakai selipar jer sebab waktu dah nak balik kerja dah.



p/s: mood bosan nak balik Bangkinang tapi IPO astro cam merundum jer, mintak-mintaklah ada rezeki aku nak balik kampung bulan depan sebab ada majlis perkahwinan saudara kat sana.




1 comments:

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

bole plak ek, ko pakai sipar kan kat opis.. klu aku jaHanam x boleH lanGsunG