Masyuk

Rabu, 24 Oktober 2012

Selamat Menyambut Aidiladha




Salam semua,
Selamat menyambut aidiladha ataupun Selamat Hari Raya Qurban buat semua umat islam di seluruh dunia. Tahun ni korang sambut Aidiadha kat mana?
Aku cam biasalah tahun ni sambut dekat Kg Puah Lembah lah sebab kat situ memang meriah tak macam tempat-tempat lain rasanya, Kemeriahan menyambut aidiladha di Kg Puah Lembah memang meriah sejak malam Aidiladha lagi penduduk kampung akan berkumpul di dewan dengan memakai pakaian raya pastu bertakbir bersama-sama di dewan dan makan bersama di dewan dengan makanan yang dibawa oleh penduduk secara potluck tempat korang ada ke macam tu?


 Pelbagai makanan yang dibawa oleh penduduk untuk dimakan bersama-sama.



Nak tau cerita sebelum ni klik kat sini

2 comments:

monas2petronas berkata...Best Blogger Tips

oiiii..aku ilang kena culik alien..hihi

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@monas2petronas alien yang kat Jakarta tu ka... ahahahhaaa