Masyuk

Isnin, 24 November 2008

k3k L@p!s L3nG!t...



4hb Nov 2009 yang lepas aku g jumpa ngan mbak lily/kak lily berasal dari Indonesia yg dah lama menetap di Melaka, Malaysia. aku kenal ngan kak lily ni pun melalui alam maya gaks (multa2001.multiply.com)kita orang jumpa kat food court mid valley. aku lari jap dari opis hehehehehee....tujuan berjumpa coz dia bawak kiriman kek lapis lengit dari Amalia (sapa nak order leh la check kat sini capulaga.multiply.com) Indonesia. kek yang dia bawak mmg sedap arr.....



kak lily yg bergitu sporting dan byk info yang diberikan oleh mbak lily semasa aku diJakarta.thanks ya sis. kak lily ngan aku bersama kek yang dikirimkan oleh Amalia dari Indonesia.


saat kak lily membuka kek yang begitu enak skali..xrugi rasa nya kalau sesaper beli...xcayer cuba ar order heehehehheee.....

kak lily datang bersama anaknya iyaitu Harold n Monique (pandai cakap melayu lagi)... anak2 kak lily gak sporting cam mak dier...caiyokkk......

0 comments: